Translate

les photos présentées ne sont pas libres de droit

jeudi 15 janvier 2009

Air baloon / Montgolfière




Hot air Balloons are just majestic and magical i love to see them fly, even if i have never tried it ;) The world must be beautiful from there ! ( click to enlarge photos )
Some of historical here
Les Montgolfières sont majestueuses et majiques, j'adore les voir voler même si je ne me suis jamais risquée à essayer ;) Le monde doit être beau depuis là-haut !

4 commentaires:

Unknown a dit…

Very cool baloon! I especially like the second shot, it's great!

Rob a dit…

Pretty ballon, te colors compliment the blue sky!

Wayne a dit…

Great shots especially against the blue sky. I'd much rather look at them than ride in one.

Olivier a dit…

j'adore les montgolfières, moi qui est le vertige et bien dans une montgolfière je me sens bien (sauf si il y a trop de vent ;o)) ). Tu devrais essayer